fbpx

Edyta Ganc

W ramach szkolenia dyplomowego Programu Licencyjnego Instytutu Psychologii Procesu mam prawo do prowadzenia psychoterapii indywidualnej, terapii par oraz pracy z grupami pod superwizją. Psychologia procesu jest dla mnie ścieżką rozwoju i nieustających inspiracji oraz metodą, dzięki której można dotrzeć do głęboko ukrytych potencjałów i możliwości zmiany.  

Szczególnie interesują mnie zagadnienia związane z poszukiwaniem własnej tożsamości, transformacją “ja” oraz działania łączące terapię i sztukę. Interesuję się powiązaniami psychologii z twórczością oraz wykorzystaniem treści nieświadomych do działań artystycznych. Zajmuje mnie również tematyka odmiennych i ekstremalnych stanów świadomości i praca z nimi. Od kilkunastu lat prowadzę warsztaty teatralne, rozwojowe i kreatywne. Realizuję projekty teatralne i teatroterapeutyczne dla dzieci, młodzieży, seniorów oraz grup marginalizowanych.

Ukończyłam I fazę Programu Licencyjnego Instytutu Psychologii Procesu, w tym Studium Psychoterapii metodą Psychologii Zorientowanej na Proces; Teatrologię na Uniwersytecie Jagiellońskim, Szkołę Trenerów Programu Kultura Rozwoju, Akademię Fotografii oraz Studio Teatralne “Hyde Park”.

Jestem spełnioną mamą córki i syna. W wolnych chwilach piszę scenariusze, opowiadania, realizuję fotoreportaże, przygotowuję spektakle teatralne. Uwielbiam filmy Woody’ego Allena i Romana Polańskiego. Spacery z aparatem po miastach, których nie znam. Czarną kawę oraz świeżą bazylię.

Kontakt do osoby prowadzącej
Zapraszam na poniższe wydarzenia, które prowadzę:
Konsultacje dla rodziców i opiekunów zainteresowanych terapią rodzinną, bądź konsultacją w kontekście terapii dziecka.
Konsultacje dla osób indywidualnych oraz par zainteresowanych rozpoczęciem terapii.
29 września 2020
Warsztat dla mam. W poszukiwaniu czułości poprzez fotografię. Podczas warsztatu przyjrzymy się różnym aspektom bycia Mamą łącząc podejście psychologii procesu z działaniami fotograficznymi.
29 września 2020
Warsztat dla rodziców dzieci z diagnozami oraz dzieci przejawiających różne trudności w funkcjonowaniu w rodzinie i w szkole. Jak sprawić by deficyty dziecka przestały uniemożliwiać a zaczęły umożliwiać?
30 września 2020
Celem procesu grupowego jest wniesienie większej świadomości wokół dyskutowanego problemu bądź konfliktu oraz poszerzenie wiedzy na temat dynamiki poruszanego zagadnienia, ról i pojawiających się stanowisk.
30 września 2020
Celem procesu grupowego jest wniesienie większej świadomości wokół dyskutowanego problemu bądź konfliktu oraz poszerzenie wiedzy na temat dynamiki poruszanego zagadnienia, ról i pojawiających się stanowisk.