fbpx

Joanna Hajduk

Jestem psychoterapeutką w nurcie Psychologii Zorientowanej na Proces, w trakcie szkolenia dyplomowego. Oferuję wsparcie w świadomym przeżywaniu momentów trudnych, kiedy pojawiają się kłopoty relacyjne, kryzysy związane z poczuciem zagubienia, rozstaniem czy brakiem sensu w życiu lub kiedy trudno poradzić sobie ze zmianami, które się wydarzają albo samemu je wprowadzać. Skończyłam I etap szkolenia licencyjnego w IPP, na specjalizacji psychoterapeutycznej, pracuję w instytucji kultury, wcześniej pracowałam w organizacji pozarządowej zajmującej się pomocą humanitarną i jestem mamą trójki dzieci. Szkolenie oraz wszystkie te doświadczenia umożliwiają mi pracę z ludźmi i wspieranie ich w odkrywaniu własnej ścieżki, poczucia sprawczości w życiu, radzeniu sobie i rozpoznawaniu szansy w kryzysach. Żywo interesują mnie relacje między rodzicami a dziećmi, sama intensywnie doświadczam ich na co dzień. W psychologii procesu przekonuje mnie to, że patrzy ona na człowieka bez oceny, za to przyglądając się z uwagą sygnałom z ciała, snom, relacjom z innymi i ze światem, i pomaga w świadomym przeżywaniu życia. Bardzo lubię leżenie na trawie, zapach lasu, słuchanie ptaków i świerszczy. I wiatr.
Zapraszam do rozmowy. Prowadzę psychoterapię indywidualną, psychoterapię par i pracuję z grupami pod superwizją nauczycieli IPP.

Kontakt do osoby prowadzącej
Zapraszam na poniższe wydarzenia, które prowadzę:
Serdecznie zapraszam osoby, które zastanawiają się nad podjęciem psychoterapii lub są jej po prostu ciekawe, być może mają obawy lub wątpliwości. Półgodzinna rozmowa, którą proponuję, może pomóc w podjęciu decyzji.
Serdecznie zapraszam osoby, które zastanawiają się nad podjęciem psychoterapii lub są jej po prostu ciekawe, być może mają obawy lub wątpliwości. Półgodzinna rozmowa, którą proponuję, może pomóc w podjęciu decyzji.
3 października 2020
Często zdarza się, że rodzice czują bezradność w relacjach z dziećmi. Na warsztacie poszukamy dróg dotarcia do jakości, które pozwolą przeżywać takie sytuacje bardziej świadomie, a przede wszystkim w sposób wspierający budowanie relacji z dzieckiem.